GonarSolidale - 23 di Jugn

Lis associazions di Gonârs si son metudis adun par organizâ la 1e manifestazion benefiche par cjapâ sù fonts a pro des fameis, cui fîs in etât di scuele, dal teritori comunâl che in chest moment a son in dificoltât.

Lis associazions Munus, C.E.Di.M., Officina del Suono, Fox Company Events, Chei Simpri Chei, Corsia d’Emergenza, Grup Miez Mil, Grup Alpins di Gonârs, Pari Opportunità Gonârs, Coro Misto Sine Tempore, Parochie di Gonârs, cul jutori da la Scaletarie Giuly e coordenadis da la Aministrazion comunâl, che e à volût in maniere fuarte cheste iniziative, a àn dât il là a la iniziative in vie Monte Grappa sabide ai 23 di Jugn aes 7 sore sere.

Si sono esibîts in conciert il Coro Giovanile e il coro Sine Tempore da la associazion C.E.Di.M. di Gonârs e la Officina del Suono Rock Band compagnade dal Coro Sine Tempore. Moreno Menon si è esibîts in imitazions che a son vignudis une vore ben di cjantants famôs. A àn funzionât barachins gjestîts da lis associazions.

A jerin presents il sindic Marino del Frate cui assessôrs Baggio, Boemo, e Budai, il Conseîr regjonâl Paride Cargnelutti, il Conseîr da la Fondazion CRUP Fornasiero Casimiro e i presidents des associazions che a àn parecipât.